Tillbaka till vardagen





Hej!
Jag är tillbaka från semestern nu och det är så skönt, så skönt.
Det var roligt och skönt att få komma iväg, men det blev mycket
åkande hit och dit och många olika sängar och min egen säng är
alltid bäst! Jag har iallafall hunnit med Stockholm-Öland-Kalmar-Stockholm.
Nu är jag tillbaka i vardagen och jobbade min värsta kväll någonsin igår
och hoppas inte på en repris ikväll. Hoppas även på en kort kväll
då jag imorgon ska upp och sjunga på systerdotterns dop!
Känns inte helt okej på grund av noll övning med gitarristen..

För övrigt så har vi äntligen haft lite sommarvärme här i Norrland
och jag har pressat hos farmor. Inget makabert resultat, men ett par
linjer kan man se iallafall. Annars har det inte hänt mycket förutom
att jag lagt Stockholmsflytten på is. Umeå är ändå okej.

Vad har ni haft för er? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0