Trångt i byrån


Jamen, hej.

Jag tänkte visa mina senaste fynd. Detta är inte allt jag fyndat på sistone,

men det är ganska mycket och jag försöker förtränga det.

Kan ju åtminstone glädja min lilla börs att allt var på rea.
Linnet i mitten har jag en likadan klänning av som jag bar på dopet, så fint!
Och jag skiter i att sommaren är typ över, man kan ha blommigt och rosa ändå.

För övrigt så ska mitt nästa köp bli ett par träningsbyxor.
Har hittat ett par billiga och snygga på Stadium så när lönen kommer
till helgen så blir det första och bästa utgiften. Jag har nämligen börjat möta
ett bekant ansikte varje gång jag visar mig i området och det är ett ansikte
jag helt enkelt måste vara snygg inför. Det har inte lyckats ännu.

Nu blir det strax middag hos farmor!
Lev och må så gott.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är något du inte har berättat för mig...

2009-08-14 @ 23:45:34
Postat av: Em

Du bist eine kleine shopoholic! x

2009-08-16 @ 12:31:22
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0