Sommardop



I lördags var jag med om någonting fint.
Nämligen ett hemmadop i Storsandsjön! Det var dags för min
fina lilla systerdotter Alice att döpas och jag tror inte det hade
kunnat hållas på något bättre ställe än på baksidan av
deras gård med utsikt över sjön. Solen var också på
vår sida!
Jag skulle som bekant sjunga och det gick helt okej,
trots bristen på övning. God mat fick vi också och
allt var bara toppen, till och med mamma var där!


Pappa är numera en stolt morfar!


Och jag är en stolt moster!


Kommentarer
Postat av: Em

HON ÄR SÅ GULLIG! Som ett litet fluffigt troll <3

Vilken låt sjöng du, min lärka?



Alltså, nu har vi ju ett litet problemo här va; Emslem är som vanligt segast i världen och har icke skaffat sig en mobil ännu. Det blir liksom aldrig av... Pete har en, kan maila dig det lite senare. Kan det inte i huvudet så jag får vänta tills han kommer hem ;)



Missing you love xxx

2009-08-10 @ 10:55:41
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0